![]() |
Tweet |
Farklı yaş gruplarından kadınların yoğun ilgi gösterdiği eğitimde; sosyal medya yönetimi, içerik üretimi, ürün ve hizmetlerin tanıtımı, dijital reklamcılık, marka oluşturma, veri analizi, hedef kitleye ulaşma ve raporlama teknikleri hem teorik hem de uygulamalı olarak işlendi.
Görsel İletişim Uzmanı ve Dijital Pazarlama Eğitmeni Ceren Cengiz, eğitimin amacını şu sözlerle özetledi:
“Katılımcılarımız sıfırdan tasarım oluşturmayı, sosyal medyada tanıtım yapmayı, sponsorlu içerik çıkmayı, hedef kitle belirlemeyi ve sonuçlarını analiz etmeyi öğreniyor. Hedefimiz, kendi işlerini dijital ortamda da etkin şekilde yürütebilmelerini sağlamak.”
Eğitime katılan Zehra Müge Palamut, “Çağımıza ayak uydurmak, dijital pazarlamada daha etkin ürün tanıtmak için bu kursa katıldım” dedi.
Katılımcılardan Helin Eşer ise psikolojik danışmanlık alanında danışanlarına ulaşabileceği bir sosyal medya hesabı kurmayı planladığını belirterek, “Belediye çok farklı alanlarda imkanlar sunuyor. Özellikle eğitim aldığımız bu merkez bile oldukça detaylı düşünülmüş” sözleriyle teşekkür etti.
Muratpaşa Belediyesi’nin düzenlediği eğitimlerle kadınların dijital çağa uyum sağlaması ve üretimlerini daha geniş kitlelere ulaştırması hedefleniyor.